Thursday, March 18, 2010

1st Ever Movie Premiere!

March 16 - It was the first time I have ever attended a movie premiere. Haha sorry but I usually watch movies late 'coz I get the reviews of those who have watched it first before I watch it. haha!=))

We got free invites to the advance screening of "When in Rome" from its sponsor, MaxFM. I dunno how the tickets landed to my friend's hands. But thanks to him 'coz we were able to see this movie for free haha!


Let me do a little review...uhm, Josh Duhamel was so hot in the movie! haha! Well, Kristen Bell was pretty there too, but Josh will be better off with me haha!=))

 while in line...

Story line's a bit shallow, but it's fine 'coz it never had a dull moment. It was so hilarious! I really enjoyed watching it. I was laughing about 90% of the movie haha!

Conclusion: I wanna get married in Rome too!!! hahaha!=)) One more thing, real love happens...but at the least expected time, at the most unexpected way. Once you've found real love, that's when the magic happens! OMG...am I becoming sooo cheeeeesy??? hahaha!

Now you know why I love watching romantic comedies! =P

2 comments:

Thursday, March 18, 2010

1st Ever Movie Premiere!

March 16 - It was the first time I have ever attended a movie premiere. Haha sorry but I usually watch movies late 'coz I get the reviews of those who have watched it first before I watch it. haha!=))

We got free invites to the advance screening of "When in Rome" from its sponsor, MaxFM. I dunno how the tickets landed to my friend's hands. But thanks to him 'coz we were able to see this movie for free haha!


Let me do a little review...uhm, Josh Duhamel was so hot in the movie! haha! Well, Kristen Bell was pretty there too, but Josh will be better off with me haha!=))

 while in line...

Story line's a bit shallow, but it's fine 'coz it never had a dull moment. It was so hilarious! I really enjoyed watching it. I was laughing about 90% of the movie haha!

Conclusion: I wanna get married in Rome too!!! hahaha!=)) One more thing, real love happens...but at the least expected time, at the most unexpected way. Once you've found real love, that's when the magic happens! OMG...am I becoming sooo cheeeeesy??? hahaha!

Now you know why I love watching romantic comedies! =P

2 comments: